Ανακύκλωση
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Ανακύκλωση
Είναι αλήθεια ότι τα παιδιά επιστρέφουν τα βιβλία τους για ανακύκλωση;
Τι σημαίνει αυτό .
Τα βιβλία είναι άχρηστα αν απομακρυνθούν από την τάξη;
Γράφουμε μέσα βλακείες , να εξαφανίσουμε τα ίχνη μας;
Κάποιοι τα καίνε , να τα κάψουμε μαζί συμμετέχοντας στο πανηγύρι με τον δικό μας τρόπο ;
Βοηθήστε με να καταλάβω
Τι σημαίνει αυτό .
Τα βιβλία είναι άχρηστα αν απομακρυνθούν από την τάξη;
Γράφουμε μέσα βλακείες , να εξαφανίσουμε τα ίχνη μας;
Κάποιοι τα καίνε , να τα κάψουμε μαζί συμμετέχοντας στο πανηγύρι με τον δικό μας τρόπο ;
Βοηθήστε με να καταλάβω
sosta- Σημείο
- Αριθμός μηνυμάτων : 13
Ημερομηνία εγγραφής : 08/05/2008
Ηλικία : 59
Τόπος : Κομοτηνή
Απ: Ανακύκλωση
Το έχω ακούσει κι εγώ από τους μαθητές μου sosta. Δε γνωρίζω αν αυτό ισχύει για όλα τα βιβλία, αλλά τα περισσότερα μου είπαν πως θα τα επιστρέψουν.
Από τη μια είναι καλό αυτό που γίνεται, διότι εμείς σα μαθητές ακούγαμε αραιά και που για την ανακυκλωση, αλλά δεν ξέραμε πως γίνετε. Όπως οι γυναίκες με το οφσάιτ ένα πράγμα!
Η σκέψη πιστεύω πως ήταν η εξής: Εφόσον τα βιβλία πετιούνται ή καίγονται, καλύτερα να ανακυκλωθούν, έτσι ώστε κάθε μαθητής να συμμετέχει ενεργά στην ανακύκλωση.
Όμως δεν θα ήταν πολύ καλύτερο, από το να ανακυκλώνονται τα βιβλία, απλά να πηγαίνουν στα επόμενα παιδιά?
Αφού λένε πως τα βιβλία είναι για πέταμα -ανακλυκλωση, επομένως δεν αξίζει να τα κρατήσουν οι μαθητές, γιατί να μη τα επιστρέφουν, ώστε με τα ίδια βιβλία να διδαχτούν και οι επόμενοι?
Πόσα βιβλία άραγε τυπώνονται κάθε χρόνο;Σε πόσα χρήμματα αντιστοιχούν; Πόσα εκπαιδευτικά προγράμματα θα μπορούσαν να γίνουν με αυτά;
Από τη μια είναι καλό αυτό που γίνεται, διότι εμείς σα μαθητές ακούγαμε αραιά και που για την ανακυκλωση, αλλά δεν ξέραμε πως γίνετε. Όπως οι γυναίκες με το οφσάιτ ένα πράγμα!
Η σκέψη πιστεύω πως ήταν η εξής: Εφόσον τα βιβλία πετιούνται ή καίγονται, καλύτερα να ανακυκλωθούν, έτσι ώστε κάθε μαθητής να συμμετέχει ενεργά στην ανακύκλωση.
Όμως δεν θα ήταν πολύ καλύτερο, από το να ανακυκλώνονται τα βιβλία, απλά να πηγαίνουν στα επόμενα παιδιά?
Αφού λένε πως τα βιβλία είναι για πέταμα -ανακλυκλωση, επομένως δεν αξίζει να τα κρατήσουν οι μαθητές, γιατί να μη τα επιστρέφουν, ώστε με τα ίδια βιβλία να διδαχτούν και οι επόμενοι?
Πόσα βιβλία άραγε τυπώνονται κάθε χρόνο;Σε πόσα χρήμματα αντιστοιχούν; Πόσα εκπαιδευτικά προγράμματα θα μπορούσαν να γίνουν με αυτά;
Ανακύκλωση
Πολύ σωστά koukws! Να ανακυκλώνονται(αν και μου είναι πολύ δύσκολο ακόμη και να σκεφτώ την καταστροφή βιβλίου). Πρόσφατα άκουσα ότι αυτό που γίνεται στο εξωτερικό εδώ και χρόνια θα εφαρμοστεί και στην Ελλάδα. Τα βιβλία δεν θα είναι μίας χρήσης(απαράδεκτο ακόμη και να το σκεφτείς!) αλλά θα περνάνε από ένα μαθητή στον άλλο.
Για να γίνει όμως αυτό πρέπει να βελτιωθεί πολύ το σχολικό βιβλίο γιατί μπορεί να γράφτηκαν καινούρια αλλά ακόμη απέχουν πολύ από την λεξούλα που λέγεται ποιότητα.
Κρατώ στα χέρια μου μια ιστορία α' γυμνασίου, ξέρεις τι λέει στην τελευταία σελίδα; έκδοση β' 2007-αντίτυπα 175.000(!!!!!!!!) Καταλαβαίνουμε άραγε τι σημαίνει αυτό; Είναι μόνο ένα μάθημα μίας τάξης... Για ξεσκονίστε τον πολλαπλασιασμό σας... 12 τάξεις, τόσα μαθήματα σε κάθε τάξη κτλ κτλ... Κι όλα αυτά μόνο για ένα χρόνο. Μιλάμε για εκατομμύρια βιβλία, για χιλιάδες δέντρα!!!!
Καλά, τα χρήματα είναι άλλη πονεμένη ιστορία[4,24 του ΑΕΠ πάει στην παιδεία, είμαστε 4οι από το τέλος στην Ευρώπη των 27 και φυσικά δεν θα απαιτούσα ποτέ το 8,28 της Δανίας, αλλά το 5,17 που είναι και ο μέσος όρος της Ευρώπης των 27 νομίζω ότι θα ήταν το καλύτερο...(με ορθότερη διαχείρηση φυσικά αλλά που να τη βρεις;...)]
Για να γίνει όμως αυτό πρέπει να βελτιωθεί πολύ το σχολικό βιβλίο γιατί μπορεί να γράφτηκαν καινούρια αλλά ακόμη απέχουν πολύ από την λεξούλα που λέγεται ποιότητα.
Κρατώ στα χέρια μου μια ιστορία α' γυμνασίου, ξέρεις τι λέει στην τελευταία σελίδα; έκδοση β' 2007-αντίτυπα 175.000(!!!!!!!!) Καταλαβαίνουμε άραγε τι σημαίνει αυτό; Είναι μόνο ένα μάθημα μίας τάξης... Για ξεσκονίστε τον πολλαπλασιασμό σας... 12 τάξεις, τόσα μαθήματα σε κάθε τάξη κτλ κτλ... Κι όλα αυτά μόνο για ένα χρόνο. Μιλάμε για εκατομμύρια βιβλία, για χιλιάδες δέντρα!!!!
Καλά, τα χρήματα είναι άλλη πονεμένη ιστορία[4,24 του ΑΕΠ πάει στην παιδεία, είμαστε 4οι από το τέλος στην Ευρώπη των 27 και φυσικά δεν θα απαιτούσα ποτέ το 8,28 της Δανίας, αλλά το 5,17 που είναι και ο μέσος όρος της Ευρώπης των 27 νομίζω ότι θα ήταν το καλύτερο...(με ορθότερη διαχείρηση φυσικά αλλά που να τη βρεις;...)]
valiousa- Ισόπλευρο τρίγωνο
- Αριθμός μηνυμάτων : 97
Ημερομηνία εγγραφής : 07/06/2008
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: Ανακύκλωση
από το http://alfavita.gr/anakoinoseis/ank8528ps.php
ΘΕΜΑ: «Επιστροφή βιβλίων»
Έχει παρατηρηθεί ότι στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς πολλοί μαθητές προβαίνουν στην καταστροφή των βιβλίων τους (σκίσιμο, διασκορπισμός σελίδων, κάψιμο) στον προαύλιο χώρο του σχολείου. Ένα τέτοιο «έθιμο» αντίκειται στο δημοκρατικό ιδεώδες, καθώς υποδηλώνει την έλλειψη ευαισθησίας για την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και αποκαλύπτει την απουσία σεβασμού στον έντυπο λόγο και, εν γένει, στην πνευματική αξία που εμπεριέχουν τα βιβλία.
Σχόλιο: Από την άλλη πλευρά δηλώνει την αποτυχία της εκπαιδευτικής κοινότητας να εμφυσήσει στους μαθητές την αγάπη για το βιβλίο ή δηλώνει την καταπίεση που νοιώθουν οι μαθητές από ή για το σχολείο .Η κοινωνία δε είναι άμοιρη ευθυνών ; Πόσα βιβλία πωλούνται ;
Επιπλέον, γίνεται σαφές ότι οι μαθητές δεν έχουν αντιληφθεί το δυσβάσταχτο οικονομικό βάρος που αποτελεί η έκδοση των σχολικών εγχειριδίων, ετησίως, για τους φορολογούμενους γονείς τους. Παράλληλα, καθίσταται αισθητή η έλλειψη οικολογικής παιδείας και ευαισθησίας με αποτέλεσμα την επιβάρυνση του φυσικού περιβάλλοντος, λόγω της κατασπατάλησης φυσικών πόρων.
Σχόλιο :Και με αυτό τον τρόπο θα εξοικονομίσουμε χρήματα ;
Άλλωστε, η πρόκληση φθορών στα σχολικά βιβλία υποβαθμίζει την αισθητική αντίληψη των μελών της σχολικής κοινότητας και αντιβαίνει στην πολιτιστική καλλιέργεια, που πρέπει να διέπει τους εμπλεκομένους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Σχόλιο :το γεγονός ότι τα σχολικά βιβλία είναι κατασκευασμένα με τον πιο ευτελή -οικονομικό τρόπο και με το που τα ανοίγεις καταστρέφονται, δεν υποβαθμίζουν την αισθητική αντίληψη ;
Δεδομένων των δυσάρεστων συνεπειών αυτού του φαινομένου, καλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, με δική τους ευθύνη, να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές, για την ανάγκη επιστροφής των βιβλίων στα σχολεία, στο τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς 2007-08.
Σχόλιο :Ανάγκη επιστροφής ; Και την ανάγκη και χρησιμότητα που επιτελούν τα βιβλία ,να διαβάζονται και να ξαναδιαβάζονται και να μπορούμε να ανατρέχουμε σε αυτά τώρα- ύστερα -μετά ,όποτε θέλουμε -χρειαζόμαστε που πάει ;Αναιρείται δε έτσι ο σκοπός του βιβλίου και μπαίνει η λογική του προϊόντος
Τα επιστρεφόμενα βιβλία προορίζονται για ανακύκλωση προκειμένου να εξοικονομηθούν χρήματα, τα οποία και θα διατεθούν στις σχολικές επιτροπές για τη βελτίωση των σχολικών υποδομών.
Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, 2008-09, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων καλούνται να ενημερώσουν εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές για την εφαρμογή του συστήματος της επιστροφής και επαναχρησιμοποίησης βιβλίων σε άριστη κατάσταση.
Σχόλιο : Αριστη κατάσταση ; Δηλ οι μαθητές δεν θα σημειώνουν τίποτε πάνω στα βιβλία ; δεν θα υπογραμμίζουν ; δεν θα γράφουν σχόλια ; δεν θα τα διορθώνουν; δεν θα γράφουν στιχάκια ; δεν θα γράφουν τον πόνο τους ,την χαρά τους ;
(ενα περιστατικό : πήγα τα παιδιά μου ,σε νηπιακή ηλικία, σε κάποιο πάρκο να παίξουν με κουβαδάκια ,φτυαράκια κλπ .Νάσου και μια μαμά με την ,νήπιο , κόρη της, ντυμένη - η κόρη - στην τρίχα με τα κουβαδάκια της κλπ . Κάθεται λοιπόν το κοριτσάκι δίπλα στα δικά μου και με πολύ προσοχή προσπαθεί να βάλει άμμο στο κουβαδάκι κλπ .Κάθε λίγο ακουγόταν η φωνή της μαμάς -Πρόσεχε ! μη λερωθείς , μακρυά από τα αγόρια θα σε λερώσουν ,μη κάθεσαι εκεί ,έλα εδώ ....... ΒΑΣΑΝΟ !
Αυτό επιδιώκουν οι "υπεύθυνοι " του υπουργείου .[/color]
Αναλυτικότερα, οι μαθητές οφείλουν να διατηρούν καθαρά τα σχολικά εγχειρίδια, τα οποία θα επιστραφούν με τη λήξη του σχολικού έτους και θα διανεμηθούν στους μαθητές που θα τους διαδεχθούν. Εξαιρούνται μόνο εκείνα τα σχολικά εγχειρίδια που προορίζονται για χρήση μεγαλύτερη του ενός έτους. (π.χ. βιβλία Πληροφορικής, βιβλία αναφοράς κ.ά.)
Με την εφαρμογή του συστήματος της επιστροφής των βιβλίων θα γίνεται εξοικονόμηση χρημάτων, αφού θα επαναχρησιμοποιούνται τα καθαρά αντίτυπα και ανακυκλώνονται τα φθαρμένα. Κατά αυτόν τον τρόπο, θα αποφεύγεται η κατασπατάληση χαρτιού, που είναι οικολογικά επιζήμια, και θα εμπεδώνεται ο σεβασμός των μαθητών στην πνευματική αξία των σχολικών βιβλίων, γεγονός που θα έχει άλλωστε τεράστια παιδαγωγική σημασία.
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Νομίζω ,με μια τέτοια απόφαση , ότι οι "υπεύθυνοι" έχασαν τον σεβασμό μου .
Να σημειώσω δε ότι έχω τα σχολικά βιβλία μαθηματικών ,φυσικής ,γραμματικής ,αγγλικών ακόμη ,αν και έχουν περάσει 30 χρόνια από τότε που ήμουν μαθητής και τα συμβουλεύομαι κάποιες φορές .
Βασίλης Στεφανίδης
ΘΕΜΑ: «Επιστροφή βιβλίων»
Έχει παρατηρηθεί ότι στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς πολλοί μαθητές προβαίνουν στην καταστροφή των βιβλίων τους (σκίσιμο, διασκορπισμός σελίδων, κάψιμο) στον προαύλιο χώρο του σχολείου. Ένα τέτοιο «έθιμο» αντίκειται στο δημοκρατικό ιδεώδες, καθώς υποδηλώνει την έλλειψη ευαισθησίας για την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και αποκαλύπτει την απουσία σεβασμού στον έντυπο λόγο και, εν γένει, στην πνευματική αξία που εμπεριέχουν τα βιβλία.
Σχόλιο: Από την άλλη πλευρά δηλώνει την αποτυχία της εκπαιδευτικής κοινότητας να εμφυσήσει στους μαθητές την αγάπη για το βιβλίο ή δηλώνει την καταπίεση που νοιώθουν οι μαθητές από ή για το σχολείο .Η κοινωνία δε είναι άμοιρη ευθυνών ; Πόσα βιβλία πωλούνται ;
Επιπλέον, γίνεται σαφές ότι οι μαθητές δεν έχουν αντιληφθεί το δυσβάσταχτο οικονομικό βάρος που αποτελεί η έκδοση των σχολικών εγχειριδίων, ετησίως, για τους φορολογούμενους γονείς τους. Παράλληλα, καθίσταται αισθητή η έλλειψη οικολογικής παιδείας και ευαισθησίας με αποτέλεσμα την επιβάρυνση του φυσικού περιβάλλοντος, λόγω της κατασπατάλησης φυσικών πόρων.
Σχόλιο :Και με αυτό τον τρόπο θα εξοικονομίσουμε χρήματα ;
Άλλωστε, η πρόκληση φθορών στα σχολικά βιβλία υποβαθμίζει την αισθητική αντίληψη των μελών της σχολικής κοινότητας και αντιβαίνει στην πολιτιστική καλλιέργεια, που πρέπει να διέπει τους εμπλεκομένους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Σχόλιο :το γεγονός ότι τα σχολικά βιβλία είναι κατασκευασμένα με τον πιο ευτελή -οικονομικό τρόπο και με το που τα ανοίγεις καταστρέφονται, δεν υποβαθμίζουν την αισθητική αντίληψη ;
Δεδομένων των δυσάρεστων συνεπειών αυτού του φαινομένου, καλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, με δική τους ευθύνη, να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές, για την ανάγκη επιστροφής των βιβλίων στα σχολεία, στο τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς 2007-08.
Σχόλιο :Ανάγκη επιστροφής ; Και την ανάγκη και χρησιμότητα που επιτελούν τα βιβλία ,να διαβάζονται και να ξαναδιαβάζονται και να μπορούμε να ανατρέχουμε σε αυτά τώρα- ύστερα -μετά ,όποτε θέλουμε -χρειαζόμαστε που πάει ;Αναιρείται δε έτσι ο σκοπός του βιβλίου και μπαίνει η λογική του προϊόντος
Τα επιστρεφόμενα βιβλία προορίζονται για ανακύκλωση προκειμένου να εξοικονομηθούν χρήματα, τα οποία και θα διατεθούν στις σχολικές επιτροπές για τη βελτίωση των σχολικών υποδομών.
Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, 2008-09, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων καλούνται να ενημερώσουν εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές για την εφαρμογή του συστήματος της επιστροφής και επαναχρησιμοποίησης βιβλίων σε άριστη κατάσταση.
Σχόλιο : Αριστη κατάσταση ; Δηλ οι μαθητές δεν θα σημειώνουν τίποτε πάνω στα βιβλία ; δεν θα υπογραμμίζουν ; δεν θα γράφουν σχόλια ; δεν θα τα διορθώνουν; δεν θα γράφουν στιχάκια ; δεν θα γράφουν τον πόνο τους ,την χαρά τους ;
(ενα περιστατικό : πήγα τα παιδιά μου ,σε νηπιακή ηλικία, σε κάποιο πάρκο να παίξουν με κουβαδάκια ,φτυαράκια κλπ .Νάσου και μια μαμά με την ,νήπιο , κόρη της, ντυμένη - η κόρη - στην τρίχα με τα κουβαδάκια της κλπ . Κάθεται λοιπόν το κοριτσάκι δίπλα στα δικά μου και με πολύ προσοχή προσπαθεί να βάλει άμμο στο κουβαδάκι κλπ .Κάθε λίγο ακουγόταν η φωνή της μαμάς -Πρόσεχε ! μη λερωθείς , μακρυά από τα αγόρια θα σε λερώσουν ,μη κάθεσαι εκεί ,έλα εδώ ....... ΒΑΣΑΝΟ !
Αυτό επιδιώκουν οι "υπεύθυνοι " του υπουργείου .[/color]
Αναλυτικότερα, οι μαθητές οφείλουν να διατηρούν καθαρά τα σχολικά εγχειρίδια, τα οποία θα επιστραφούν με τη λήξη του σχολικού έτους και θα διανεμηθούν στους μαθητές που θα τους διαδεχθούν. Εξαιρούνται μόνο εκείνα τα σχολικά εγχειρίδια που προορίζονται για χρήση μεγαλύτερη του ενός έτους. (π.χ. βιβλία Πληροφορικής, βιβλία αναφοράς κ.ά.)
Με την εφαρμογή του συστήματος της επιστροφής των βιβλίων θα γίνεται εξοικονόμηση χρημάτων, αφού θα επαναχρησιμοποιούνται τα καθαρά αντίτυπα και ανακυκλώνονται τα φθαρμένα. Κατά αυτόν τον τρόπο, θα αποφεύγεται η κατασπατάληση χαρτιού, που είναι οικολογικά επιζήμια, και θα εμπεδώνεται ο σεβασμός των μαθητών στην πνευματική αξία των σχολικών βιβλίων, γεγονός που θα έχει άλλωστε τεράστια παιδαγωγική σημασία.
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Νομίζω ,με μια τέτοια απόφαση , ότι οι "υπεύθυνοι" έχασαν τον σεβασμό μου .
Να σημειώσω δε ότι έχω τα σχολικά βιβλία μαθηματικών ,φυσικής ,γραμματικής ,αγγλικών ακόμη ,αν και έχουν περάσει 30 χρόνια από τότε που ήμουν μαθητής και τα συμβουλεύομαι κάποιες φορές .
Βασίλης Στεφανίδης
επιστροφή βιβλίων
Σχόλιο : Αριστη κατάσταση ; Δηλ οι μαθητές δεν θα
σημειώνουν τίποτε πάνω στα βιβλία ; δεν θα υπογραμμίζουν ; δεν θα
γράφουν σχόλια ; δεν θα τα διορθώνουν; δεν θα γράφουν στιχάκια ; δεν θα
γράφουν τον πόνο τους ,την χαρά τους ;
(ενα περιστατικό : πήγα τα παιδιά μου ,σε νηπιακή ηλικία, σε κάποιο πάρκο να
παίξουν με κουβαδάκια ,φτυαράκια κλπ. Νάσου και μια μαμά με την, νήπιο, κόρη της, ντυμένη - η κόρη - στην τρίχα με τα κουβαδάκια της κλπ. Κάθεται λοιπόν το κοριτσάκι δίπλα στα δικά μου και με πολύ προσοχή προσπαθεί να βάλει άμμο στο κουβαδάκι κλπ. Κάθε λίγο ακουγόταν η φωνή της μαμάς -Πρόσεχε! μη λερωθείς, μακρυά από τα αγόρια θα σε λερώσουν, μη κάθεσαι εκεί, έλα εδώ ....... ΒΑΣΑΝΟ !
Αυτό επιδιώκουν οι "υπεύθυνοι " του υπουργείου .
Ευστοχότατο σχόλιο και είναι το μόνο που θα με εμπόδιζε να επιστρέψω ένα βιβλίο μου... όμως κάποια λύση θα υπάρχει και για αυτό, τα τετράδια μας ίσως... Δεν ξέρω. Πάντως κάθε πρόβλημα έχει λύση και ελπίζω πως κάποιος(πιο έξυπνος και πρακτικός άνθρωπος από μένα-πιθανότατα ένα παιδι/μαθητής) θα τη βρει σύντομα!
Σχόλιο :Ανάγκη επιστροφής ; Και την ανάγκη και
χρησιμότητα που επιτελούν τα βιβλία ,να διαβάζονται και να
ξαναδιαβάζονται και να μπορούμε να ανατρέχουμε σε αυτά τώρα- ύστερα
-μετά ,όποτε θέλουμε -χρειαζόμαστε που πάει ;Αναιρείται δε έτσι ο
σκοπός του βιβλίου και μπαίνει η λογική του προϊόντος
Επειδή κι εγώ πιστεύω πάρα πολύ σε αυτή την αξία του βιβλίου όμως πρέπει να σκεφτούμε κι όλους τους άλλους παράγοντες που ανέφερα σε προηγούμενο post, με πιο σημαντικό το Περιβάλλον! Μία λύση θα ήταν να παίρνουν τα παιδιά(να μοιράζεται δωρεάν από τα σχολεία-Υπουργείο Παιδείας) τα βιβλία σε CD-ROM, σε μορφή PDF ή Word, έτσι ώστε όταν θέλουν να ανατρέξουν σε κάτι να μπορούν να το κάνουν. Ξέρω πως πολύ λίγα παιδιά έχουν ηλ. υπολογιστή στο σπίτι. Αυτό όμως σύντομα θα αλλάξει.
Όσα για τα ευτελέστατα(όχι όμως αμελητέα) υλικά και την κάκιστη βιβλιοδεσία, το ανέφερα και στο προηγούμενο post ότι πρέπει να ανέβει η ποιότητα του σχολικού βιβλίου για να "ανέβει" και ο σεβασμός των παιδιών προς αυτά, είναι ποσά ανάλογα η ποιότητα και ο σεβασμός(ποιητική άδεια).
valiousa- Ισόπλευρο τρίγωνο
- Αριθμός μηνυμάτων : 97
Ημερομηνία εγγραφής : 07/06/2008
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης