υπογράφουμε υπερ διορισμών με ΑΣΕΠ ΜΟΝΟ - Διαδώστε το
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
υπογράφουμε υπερ διορισμών με ΑΣΕΠ ΜΟΝΟ - Διαδώστε το
Από το http://clubs.pathfinder.gr/MATHEMATICA/17063?forum=56996&read=579
Οσοι συμφωνούν αλλά ντρέπονται και δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους ,ας μου στείλλουν email ,θα περιλάβουμε το όνομά τους όταν έρθει η ώρα να το στείλλουμε στους τελικούς αποδέκτες
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι κάθε είδους πίνακες διορισμού ,με βάση μόνο την προϋπηρεσία, μετατρέπουν τελικά την ελπίδα και την προσδοκία των πτυχιούχων να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο σε πολιτική ομηρία και δίνουν ισχυρό άλλοθι στη διοίκηση για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.
Εμείς οι υπογραφόμενοι εκπαιδευτικοί - πολίτες ζητάμε από την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.
Ζητάμε δε
α) Το ΑΣΕΠ να ορθολογικοποιήσει , αλλά και να προσδιορίσει για κάθε μάθημα , την εξεταστέα ύλη και να την ευθυγραμμίσει στο μέτρο του δυνατού με τη διδασκόμενη στα β΄θμια εκπαίδευση ύλη με πιθανές προεκτάσεις σε βασικές ενότητες του α ΄ έτους στο Πανεπιστήμιο και γενικα σε εκείνους τους χώρους που η γνώση τους συνθέτει μια ολοκληρωμένη εικόνα του εκπαιδευτικού στο γνωστικό αντικείμενο Ο βαθμός στο γνωστικό αντικείμενο να αποτελεί το 50% της συνολικής βαθμολογίας και η επιτυχία να έχει βάση το 50% .
β) Το ΑΣΕΠ οφείλει να ανακοινώνει την προκήρυξη των διαγωνισμών ένα τουλάχιστον εξάμηνο νωρίτερα, προσδιορίζοντας με ακρίβεια την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού.
γ) Το ΑΣΕΠ να ορίζει με διαφάνεια και να ανακοινώνει τα μέλη των επιτροπών(Πανεπιστημιακοί καθηγητές) .
δ) Τα παιδαγωγικά να εξετάζονται με αντικειμενικό σύστημα(όπως σήμερα) και ο βαθμός τους να αποτελεί το 30% της συνολικής βαθμολογίας στα τρία( μέχρι τώρα) εξεταζόμενα πεδία. Ως βάση να ορίζεται το 50%
ε) Ο τρόπος εξέτασης στη διδακτική να γίνει πιο συγκεκριμένος και η βαθμολογία να αποτελεί το 20% της συνολικής βαθμολογίας(μια και δεν μπορεί να αντικειμενικοποιηθεί). Βάση να οριστεί το 50%.
στ) Να υπάρχει το δικαίωμα στην πρόσβαση και απόκτηση φωτοτυπίας του γραπτιού , καθώς και το δικαίωμα ένστασης .
Ακολουθούν Υπογραφές
ΟΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ ΙΔΙΟΤΗΤΑ e-mail ( μη ανακοινώσιμο; )
1.Βασίλης Στεφανίδης Καθηγητής Β΄βαθμιας-Κομοτηνή bilstef at gmail dot com
2,Νικόλαος Μαυρογιάννης Καθηγητής Β΄βαθμιας-Αθήνα mavrogiannis#gmail.com
3.Ευθύμιος Σουκαράς Καθηγητής Β¨βάθμιας-Αθήνα soukaras at gmail.com >>
4.Σπύρος Καρδαμίτσης Καθηγητής Β΄βάθμιας-Αθήνα spyroskardamitsis#hotmail.com
5.Ιωαννης Δρενος Καθηγητης Β' βαθμιας-Θεσσαλονικη drioa at yahoo.gr
6.Σταμάτιος Κιούσης Καθηγητής Β΄ βάθμιας-Αθήνα skious@pathfinder.gr
7.Νικόλαος Καγιάρας Καθηγητής Β΄βάθμιας-Ευρυτανία kaginick at yahoo dot gr
8.Γεράσιμος Χατζόπουλος Ωρομίσθιος καθηγητής Β΄ βάθμιας - Αθήνα mac190604@gmail.com >
9.Κων/νος Σερίφης Καθηγητής Β΄βάθμιας - Καρδίτσα k-ser@otenet.gr
10.Χαράλαμπος Στεργίου Καθηγητής Β' θμιας εκπαίδευσης - Χαλκίδα , stergiu@otenet.gr
11.Γιάννης Παπαμικρούλης Καθηγητής Β'θμιας εκπαίδευσης - Αθήνα gpmicro@pathfinder.gr
12.Συμφωνώ ανεπιφύλακτα!
Θόδωρος Μπόλης, Καθηγητής του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων tbolis@uoi.gr;
13. Αλέξανδρος Συγκελάκης, σε λίγους μήνες Καθηγητής >>Β-βάθμιας (με ΑΣΕΠ), ags #$# math*uoc*gr (όπου #$# βάλτε το @ και όπου >>* βάλτε τελεία)
14. Σταύρος Σταυρόπουλος Καθηγητής Β΄θμιας εκπαίδευσης- Καστοριά steeve62 at otenet dot gr
15. Γεωργουλάκη Ζαμπία Μαθηματικός-φροντιστής Πειραιάς bessy_zg at yahoo dot gr
16.Μουζουρέλης Γιωργος Καθηγητής Β'θμιας εκπαίδευσης - Αθήνα gmouzou ατ sch.gr
17. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ Καθηγητής Β'θμιας Αρκαλοχώρι spiridakisa ατ gmail.com
18. Νίκος Ιωσηφίδης Μαθηματικός – Φροντιστής Βέροια iossifid ατ yahoo.gr
19. Τηλέγραφος Κώστας Μαθηματικός - Αλεξ/πολη thlegraf@otenet.gr
20 . Μάλλιαρης Χρήστος Καθηγητής Β/μιας Αθήνα malliaris@sch.gr
21. Λεμονίδου Μαρία συνταξιούχος XA….IA at pathfinder.gr
22. ΛΕΥΚΗ ΤΖΙΑΒΑΡΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟς
23 . Μωυσιδου ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟς
24. Μα…..ου Αν……….α Ιδιωτική Υπάλληλος nm….o at pathfinder.gr
25.Παναγιωτίδης Βασίλης Μαθηματικός Αλεξανδρούπολη s93060@hotmail.com
26. Καστόρας Νίκος σε λίγους μήνες καθηγητής Β/θμιας (ΑΣΕΠ) nkas@otenet.gr
Οσοι συμφωνούν αλλά ντρέπονται και δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους ,ας μου στείλλουν email ,θα περιλάβουμε το όνομά τους όταν έρθει η ώρα να το στείλλουμε στους τελικούς αποδέκτες
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι κάθε είδους πίνακες διορισμού ,με βάση μόνο την προϋπηρεσία, μετατρέπουν τελικά την ελπίδα και την προσδοκία των πτυχιούχων να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο σε πολιτική ομηρία και δίνουν ισχυρό άλλοθι στη διοίκηση για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.
Εμείς οι υπογραφόμενοι εκπαιδευτικοί - πολίτες ζητάμε από την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.
Ζητάμε δε
α) Το ΑΣΕΠ να ορθολογικοποιήσει , αλλά και να προσδιορίσει για κάθε μάθημα , την εξεταστέα ύλη και να την ευθυγραμμίσει στο μέτρο του δυνατού με τη διδασκόμενη στα β΄θμια εκπαίδευση ύλη με πιθανές προεκτάσεις σε βασικές ενότητες του α ΄ έτους στο Πανεπιστήμιο και γενικα σε εκείνους τους χώρους που η γνώση τους συνθέτει μια ολοκληρωμένη εικόνα του εκπαιδευτικού στο γνωστικό αντικείμενο Ο βαθμός στο γνωστικό αντικείμενο να αποτελεί το 50% της συνολικής βαθμολογίας και η επιτυχία να έχει βάση το 50% .
β) Το ΑΣΕΠ οφείλει να ανακοινώνει την προκήρυξη των διαγωνισμών ένα τουλάχιστον εξάμηνο νωρίτερα, προσδιορίζοντας με ακρίβεια την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού.
γ) Το ΑΣΕΠ να ορίζει με διαφάνεια και να ανακοινώνει τα μέλη των επιτροπών(Πανεπιστημιακοί καθηγητές) .
δ) Τα παιδαγωγικά να εξετάζονται με αντικειμενικό σύστημα(όπως σήμερα) και ο βαθμός τους να αποτελεί το 30% της συνολικής βαθμολογίας στα τρία( μέχρι τώρα) εξεταζόμενα πεδία. Ως βάση να ορίζεται το 50%
ε) Ο τρόπος εξέτασης στη διδακτική να γίνει πιο συγκεκριμένος και η βαθμολογία να αποτελεί το 20% της συνολικής βαθμολογίας(μια και δεν μπορεί να αντικειμενικοποιηθεί). Βάση να οριστεί το 50%.
στ) Να υπάρχει το δικαίωμα στην πρόσβαση και απόκτηση φωτοτυπίας του γραπτιού , καθώς και το δικαίωμα ένστασης .
Ακολουθούν Υπογραφές
ΟΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ ΙΔΙΟΤΗΤΑ e-mail ( μη ανακοινώσιμο; )
1.Βασίλης Στεφανίδης Καθηγητής Β΄βαθμιας-Κομοτηνή bilstef at gmail dot com
2,Νικόλαος Μαυρογιάννης Καθηγητής Β΄βαθμιας-Αθήνα mavrogiannis#gmail.com
3.Ευθύμιος Σουκαράς Καθηγητής Β¨βάθμιας-Αθήνα soukaras at gmail.com >>
4.Σπύρος Καρδαμίτσης Καθηγητής Β΄βάθμιας-Αθήνα spyroskardamitsis#hotmail.com
5.Ιωαννης Δρενος Καθηγητης Β' βαθμιας-Θεσσαλονικη drioa at yahoo.gr
6.Σταμάτιος Κιούσης Καθηγητής Β΄ βάθμιας-Αθήνα skious@pathfinder.gr
7.Νικόλαος Καγιάρας Καθηγητής Β΄βάθμιας-Ευρυτανία kaginick at yahoo dot gr
8.Γεράσιμος Χατζόπουλος Ωρομίσθιος καθηγητής Β΄ βάθμιας - Αθήνα mac190604@gmail.com >
9.Κων/νος Σερίφης Καθηγητής Β΄βάθμιας - Καρδίτσα k-ser@otenet.gr
10.Χαράλαμπος Στεργίου Καθηγητής Β' θμιας εκπαίδευσης - Χαλκίδα , stergiu@otenet.gr
11.Γιάννης Παπαμικρούλης Καθηγητής Β'θμιας εκπαίδευσης - Αθήνα gpmicro@pathfinder.gr
12.Συμφωνώ ανεπιφύλακτα!
Θόδωρος Μπόλης, Καθηγητής του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων tbolis@uoi.gr;
13. Αλέξανδρος Συγκελάκης, σε λίγους μήνες Καθηγητής >>Β-βάθμιας (με ΑΣΕΠ), ags #$# math*uoc*gr (όπου #$# βάλτε το @ και όπου >>* βάλτε τελεία)
14. Σταύρος Σταυρόπουλος Καθηγητής Β΄θμιας εκπαίδευσης- Καστοριά steeve62 at otenet dot gr
15. Γεωργουλάκη Ζαμπία Μαθηματικός-φροντιστής Πειραιάς bessy_zg at yahoo dot gr
16.Μουζουρέλης Γιωργος Καθηγητής Β'θμιας εκπαίδευσης - Αθήνα gmouzou ατ sch.gr
17. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ Καθηγητής Β'θμιας Αρκαλοχώρι spiridakisa ατ gmail.com
18. Νίκος Ιωσηφίδης Μαθηματικός – Φροντιστής Βέροια iossifid ατ yahoo.gr
19. Τηλέγραφος Κώστας Μαθηματικός - Αλεξ/πολη thlegraf@otenet.gr
20 . Μάλλιαρης Χρήστος Καθηγητής Β/μιας Αθήνα malliaris@sch.gr
21. Λεμονίδου Μαρία συνταξιούχος XA….IA at pathfinder.gr
22. ΛΕΥΚΗ ΤΖΙΑΒΑΡΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟς
23 . Μωυσιδου ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟς
24. Μα…..ου Αν……….α Ιδιωτική Υπάλληλος nm….o at pathfinder.gr
25.Παναγιωτίδης Βασίλης Μαθηματικός Αλεξανδρούπολη s93060@hotmail.com
26. Καστόρας Νίκος σε λίγους μήνες καθηγητής Β/θμιας (ΑΣΕΠ) nkas@otenet.gr
Απ: υπογράφουμε υπερ διορισμών με ΑΣΕΠ ΜΟΝΟ - Διαδώστε το
Αντε όλοι μαζί !!!
Θεία καλέ θεία δεν θέλεις να υπογράψεις ; ή ντρέπεσαι ;
Θεία καλέ θεία δεν θέλεις να υπογράψεις ; ή ντρέπεσαι ;
Απ: υπογράφουμε υπερ διορισμών με ΑΣΕΠ ΜΟΝΟ - Διαδώστε το
Το σκέφτομαι...
αν δεν είχα διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ, ώστε να μιλάω πλέον από "θέση ισχύος" , δε θα είχα κανέναν απολύτως ενδοιασμό!
αν δεν είχα διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ, ώστε να μιλάω πλέον από "θέση ισχύος" , δε θα είχα κανέναν απολύτως ενδοιασμό!
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης