Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
+6
koukws
xalazia
neBel
nina
LukDag
tsimuha kamikazi
10 απαντήσεις
Flatland / Επιπεδοχώρα :: Αναγνωσεις :: Βιβλία που διαβάσαμε :: Ο ταξιδευτής των Μαθηματικών :: Γενικά
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
Μετά τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας μας, έβγαλα τον Ταξιδευτή από τη βιβλιοθήκη και ξεκίνησα να τον ξαναδιαβάζω.
Την πρώτη φορά δεν κατάφερα να τον τελειώσω, αλλά θυμάμαι πως με είχε συνεπάρει.
Έχει πολύ απλό λόγο και καταπιάνεται με πολύ ενδιαφέροντα θέματα.
Χαίρομαι που τελικά επιλέξαμε το συγκεκριμένο βιβλίο - παρόλο που ψήφισα άλλο...
Το βιβλίο είναι χωρισμένο σε αυτοτελείς - με κάποια συνοχή - ενότητες και έτσι θα μπορούμε να οργανώνουμε καλύτερα τη συζήτησή μας.
Καλή μας ανάγνωση και καλή αρχή να έχουμε !
Την πρώτη φορά δεν κατάφερα να τον τελειώσω, αλλά θυμάμαι πως με είχε συνεπάρει.
Έχει πολύ απλό λόγο και καταπιάνεται με πολύ ενδιαφέροντα θέματα.
Χαίρομαι που τελικά επιλέξαμε το συγκεκριμένο βιβλίο - παρόλο που ψήφισα άλλο...
Το βιβλίο είναι χωρισμένο σε αυτοτελείς - με κάποια συνοχή - ενότητες και έτσι θα μπορούμε να οργανώνουμε καλύτερα τη συζήτησή μας.
Καλή μας ανάγνωση και καλή αρχή να έχουμε !
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
Οκ λοιπον! αν και αρχισα να διαβάζω τα Πυθαγόρεια Εγκλήματα , ενω ο Πρίγκηπας περιμένει να τον τελειώσει ο υιός μου, πρέπει να σταματήσω και τα δύο και να αγοράσω τον Ταξιδευτή!
Αχ βρε nina τι μας κανεις! Εχε χάρη που ...είσαι θεία
Ας τρέξω λίγο λοιπον γιατι βλέπω ότι εμεινα πίσω και έχασα επεισόδια. Κινδυνεύω να χαρακτηριστώ θείος..
Περιμένετε λίγο βρε παιδιααααα!!!
Αχ βρε nina τι μας κανεις! Εχε χάρη που ...είσαι θεία
Ας τρέξω λίγο λοιπον γιατι βλέπω ότι εμεινα πίσω και έχασα επεισόδια. Κινδυνεύω να χαρακτηριστώ θείος..
Περιμένετε λίγο βρε παιδιααααα!!!
LukDag- Σημείο
- Αριθμός μηνυμάτων : 24
Ημερομηνία εγγραφής : 29/04/2008
Ηλικία : 64
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
LukDag,
μην άγχαισε και μην αλλάζεις τη σειρά σου! Διάβασε αν θέλεις τα Πυθαγόρεια, ούτως ή άλλως είναι ένα βιβλίο που όταν το πιάσεις δεν το αφήνεις από τα χέρα σου! Ο Ταξιδευτής δεν είναι μυθιστόρημα! Είναι ένα βιβλίο Ιστορίας των Μαθηματικών!
Αλλά προτοτυπεί πολύ σε σχέση με τις άλλες ιστορίες επειδή εμπλέκει μέσα ανθρωπολογία, γνωσολογία και άλλες επιστήμες(!) με αποτέλεσμα να πετυχαίνει μια πολλαπλή οπτική. Από την άλλη πλευρά είναι και σπονδυλωτό. Διαβάζεις όποιο κεφάλοιο θέλεις, χωρίς να χάνεται το ενδιαφέρον.Επίσης κάποια ακραία μαθηματικά κεφάλαια μπορούν και να παραλειφθούν από όποιον δεν έχει και ιδιαίτερη διάθεση να ταλαιπωρείται με τομές Ντέντεκιντ κι άλλα περίεργα μαθηματικά αντικείμενα, δυσνόητα ακόμη και για τους εξοικειωμένους!
Άλλωστε με τη συζήτηση που θα έχουμε πιστεύω πως όλοι θα βοηθηθούμε στην προσέγγιση του βιβλίου.
Αυτός δεν είναι και ο σκοπός της ομαδικής ανάγνωσης?
Πολύ χαίρομαι που θα το διαβάσω "συντροφικά"! Την πρώτη φορά που το διάβασα μόνη μου, (όλο, χωρίς να πηδήξω κανένα κεφάλαιο), με γοήτευσε, τώρα πιστεύω πως θα με συναρπάσει!
μην άγχαισε και μην αλλάζεις τη σειρά σου! Διάβασε αν θέλεις τα Πυθαγόρεια, ούτως ή άλλως είναι ένα βιβλίο που όταν το πιάσεις δεν το αφήνεις από τα χέρα σου! Ο Ταξιδευτής δεν είναι μυθιστόρημα! Είναι ένα βιβλίο Ιστορίας των Μαθηματικών!
Αλλά προτοτυπεί πολύ σε σχέση με τις άλλες ιστορίες επειδή εμπλέκει μέσα ανθρωπολογία, γνωσολογία και άλλες επιστήμες(!) με αποτέλεσμα να πετυχαίνει μια πολλαπλή οπτική. Από την άλλη πλευρά είναι και σπονδυλωτό. Διαβάζεις όποιο κεφάλοιο θέλεις, χωρίς να χάνεται το ενδιαφέρον.Επίσης κάποια ακραία μαθηματικά κεφάλαια μπορούν και να παραλειφθούν από όποιον δεν έχει και ιδιαίτερη διάθεση να ταλαιπωρείται με τομές Ντέντεκιντ κι άλλα περίεργα μαθηματικά αντικείμενα, δυσνόητα ακόμη και για τους εξοικειωμένους!
Άλλωστε με τη συζήτηση που θα έχουμε πιστεύω πως όλοι θα βοηθηθούμε στην προσέγγιση του βιβλίου.
Αυτός δεν είναι και ο σκοπός της ομαδικής ανάγνωσης?
Πολύ χαίρομαι που θα το διαβάσω "συντροφικά"! Την πρώτη φορά που το διάβασα μόνη μου, (όλο, χωρίς να πηδήξω κανένα κεφάλαιο), με γοήτευσε, τώρα πιστεύω πως θα με συναρπάσει!
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
Έχω μερικές μέρες να μπω και έχω χάσει επεισόδια!Θέλω πολύ να ξεκινήσω το βιβλίο αλλά εν όψει εξετάσεων είναι λίγο δύσκολο, κι έχω και ένα μισοτελειωμένο... Πότε ξεκινάει επίσημα η ανάγνωση και συζήτηση του βιβλίου??
neBel- Νέος Πολίτης Επιπεδοχώρας
- Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 29/04/2008
Ηλικία : 33
Τόπος : Κομοτηνή
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
Αγαπητή neBel, μην πανικοβάλλεσαι!
Κοίταξε να αφιερωθείς στις εξετάσεις σου,
εμείς θα διαβάζουμε το βιβλίο αλλά οι συζητήσεις μας θα είναι εδώ και θα μπορείς να συμμετέχεις κι εσύ όποτε μπορείς.
Άλλωστε οι περισσότεροι από μας θα έχουμε επίσης "ζόρια" με τις εξετάσεις...
Καλή επιτυχία κι εμείς εδώ θα είμαστε, να έρχεσαι να μας βλέπεις όποτε πήζεις
Κοίταξε να αφιερωθείς στις εξετάσεις σου,
εμείς θα διαβάζουμε το βιβλίο αλλά οι συζητήσεις μας θα είναι εδώ και θα μπορείς να συμμετέχεις κι εσύ όποτε μπορείς.
Άλλωστε οι περισσότεροι από μας θα έχουμε επίσης "ζόρια" με τις εξετάσεις...
Καλή επιτυχία κι εμείς εδώ θα είμαστε, να έρχεσαι να μας βλέπεις όποτε πήζεις
arghsa alla ua saw prollabo
Το μηνυμα σας το πηρα αλλα πεσαμε στην εποχη των εξετασεων.
Αυριο βραδυ θα ξενυχτησω για να διαβασω το βιβλιο και να σας φτασω.
Αυριο βραδυ θα ξενυχτησω για να διαβασω το βιβλιο και να σας φτασω.
xalazia- Σημείο
- Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 08/05/2008
Τόπος : Θεσσαλονικη
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
Αγαπητή μου xalazia μην αγχώνεσαι,
εμείς εδώ θα είμαστε,
άλλωστε όλοι μας είμαστε πιεσμένοι λόγω εξετάσεων (μαθητές / καθηγητές / γονείς)...
Καλή τους / μας / σας επιτυχία...
Και στα διαλειμματάκια θα τα λέμε στην επιπεδοχώρα
εμείς εδώ θα είμαστε,
άλλωστε όλοι μας είμαστε πιεσμένοι λόγω εξετάσεων (μαθητές / καθηγητές / γονείς)...
Καλή τους / μας / σας επιτυχία...
Και στα διαλειμματάκια θα τα λέμε στην επιπεδοχώρα
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
Ουφ! Το βιβλίο το έχω ζητήσει να μου το φέρουν από την παρασκευή και μέχρι χθες το απόγευμα δεν είχε έρθει γιατί δεν έγινε δρομολόγιο λένε!
:αηντεία:
Λεπόν, κάντε καφεδάκι και διαβάστε προσεκτικά τις αποκαλυπτικές "αρλούμπες" μου.
1) Δεν κατάλαβα για ποιό λόγο το βιβλίο ανήκει σε αυτό που καλούμε "μαθηματική λογοτεχνία".
Τα κεφάλαια περί αριθμήσεως 1,2,3,4,5 είναι "copy/paste" από το βιβλίο των Bunt,Lucas,Bedient "Oι ιστορικές ρίζες των στοιχειωδών Μαθηματικών" από εκδόσεις Dover.
Όσον αφορά τα "Προβλήματα στον παράδεισο" δεν διάβασα κάτι διαφορετικό από όσα αναφέρονται σε σχεδόν κάθε εισαγωγικό βιβλιαράκι Μαθηματικής Αναλύσως.
Στο θέμα της ικανότητας αρίθμησης, θα ήμουν υπεραισιόδοξος αν πίστευα πως ο αναγνώστης θα εντυπωσιαστεί διαβάζοντας ότι δεν έχει παρατηρηθεί κάτι τέτοιο στις φώκιες.(copy/paste από τεύχη του περιοδικού Nature)
Όσον αφορά την "Αντιμετώπιση" του απείρου" ας προμηθευτεί κανείς τα πρωτότυπα ή μεταφρασμένα έργα των Αρχαίων Ελλήνων Μαθηματικών & Φιλοσόφων όπως Πλάτωνος, Αριστοτέλους, Ζήνωνος Ελεάτου κλπ.
Για αρνητικούς,Dedekind cuts,άρρητους,αλγεβρικούς,υπερβατικούς,μιγαδικούς και τα συναφή, ας συμβουλευτούν βιβλία άλγεβρας διότι έτσι αποφεύγουν το "εκλαικευμένο" (ναι, έχω πρόβλημα και με τους χωριάτες παρά το γεγονός ότι η φέτα που συνοδεύει την Κυριακάτικη μπριζόλα μου είναι από τα ...ποδαράκια τους) και τις "μισές δουλειές".
Για τους πληθικούς αριθμούς του Cantor, ας ανατρέξουν σε θεωρία συνόλων για μια "αξιοπρεπή" μελέτη, αφού βέβαια αποδεχθούν τον ορισμό της ισοπληθικότητας του φίλου Georg.
Όσον αφορά τους αριθμομνήμονες, να ναι καλά το Guinness World Records.
Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ο Ταξιδευτής, δεν έχει να προσφέρει κάτι καινούριο στην Ελληνική και ξένη Βιβλιογραφία.Δεν βλέπω καν μια πρωτότυπη προσέγγιση στα θέματα που πραγματεύεται.
Γενικότερα, θα έλεγα πως όσα πραγματεύεται, έχουν ήδη διδαχθεί στο 2ο (3ο το πολύ) έτος του Μαθηματικού τμήματος και υπο αυτή την έννοια, χαρακτηρίζω ως χάσιμο χρόνου την ανάγνωση του "Τ" (θυμήθηκα πολιτικο-οικονομικο-αθλητικές εφημερίδες..) από πτυχιούχους Μαθηματικούς.
Αν κάτι έμαθαν από το εν λόγω εκλαίκευμα, τότε κάτι δεν πάει καλά με τους ίδιους ή/και την εκπαίδευση.. (ώχ..με έπιασε το "συνδικαλιστικό" μου, ας βάλω τελεία).
2) "Μαθηματική Λογοτεχνία".
Καλό θα ήταν να δοθεί ένας σαφής ορισμός ώστε να μην βαπτίζουμε "Μ.Λ." ό,τι κυκλοφορεί στην αγορά και διαβάζει ο καθένας.
Όσον αφορά τον "Τ" δεν βλέπω κάτι άλλο παρά ένα κράμα μαθηματικών, ιστορίας, φιλοσοφίας, βιολογίας.
Μέχρι στιγμής, όσα καλούνται "Μαθηματική Λογοτεχνία/Εκλαικευμένη Επιστήμη" εμπίπτουν στις παρακάτω κατηγορίες:
i) Μυθιστόρημα σε "μαθηματικό περιβάλλον" (βλέπε "Ο θείος Πέτρος και η εικασία του Goldbach", Α.Δοξιάδης)
ii) Κράμα Μαθηματικών, ιστορίας & φιλοσοφίας (βλέπε "Ο Ταξιδευτής των Μαθηματικών", C.C. Clawson)
iii) Μυθιστορηματική βιογραφία (βλέπε "Υπατία", Πέδρο Γκάλβεδ ή τον "Γάλλο Μαθηματικό" by Tom Petsinis)
iv) Εκλαικευμένη προσέγγισης Υπόθεσης/Εικασίας/Μαθηματικού προβλήματος (βλέπε "Υπόθεση Riemann" by John Derbyshire)
Προσωπικά, "εγκρίνω" μόνον την πρώτη κατηγορία, χωρίς βέβαια να βρίσκω λόγο ώστε να εμπίπτει στη Μαθηματικη Λογοτεχνία (εντάξει όμως, δεν θα κολλήσουμε στους τίτλους), όπως δεν καταννοώ τι σχέση έχουν τα μυθιστορήματα του Δοξιάδη και άλλα παρόμοια, με ό,τι ονομάζουμε εκλαικευμένη επιστήμη.
EΠΙΣΗΣ....
....βαρέθηκα να γράφω και υποθέτω εσείς να με διαβάζετε.
Cya Around!!...
1) Δεν κατάλαβα για ποιό λόγο το βιβλίο ανήκει σε αυτό που καλούμε "μαθηματική λογοτεχνία".
Τα κεφάλαια περί αριθμήσεως 1,2,3,4,5 είναι "copy/paste" από το βιβλίο των Bunt,Lucas,Bedient "Oι ιστορικές ρίζες των στοιχειωδών Μαθηματικών" από εκδόσεις Dover.
Όσον αφορά τα "Προβλήματα στον παράδεισο" δεν διάβασα κάτι διαφορετικό από όσα αναφέρονται σε σχεδόν κάθε εισαγωγικό βιβλιαράκι Μαθηματικής Αναλύσως.
Στο θέμα της ικανότητας αρίθμησης, θα ήμουν υπεραισιόδοξος αν πίστευα πως ο αναγνώστης θα εντυπωσιαστεί διαβάζοντας ότι δεν έχει παρατηρηθεί κάτι τέτοιο στις φώκιες.(copy/paste από τεύχη του περιοδικού Nature)
Όσον αφορά την "Αντιμετώπιση" του απείρου" ας προμηθευτεί κανείς τα πρωτότυπα ή μεταφρασμένα έργα των Αρχαίων Ελλήνων Μαθηματικών & Φιλοσόφων όπως Πλάτωνος, Αριστοτέλους, Ζήνωνος Ελεάτου κλπ.
Για αρνητικούς,Dedekind cuts,άρρητους,αλγεβρικούς,υπερβατικούς,μιγαδικούς και τα συναφή, ας συμβουλευτούν βιβλία άλγεβρας διότι έτσι αποφεύγουν το "εκλαικευμένο" (ναι, έχω πρόβλημα και με τους χωριάτες παρά το γεγονός ότι η φέτα που συνοδεύει την Κυριακάτικη μπριζόλα μου είναι από τα ...ποδαράκια τους) και τις "μισές δουλειές".
Για τους πληθικούς αριθμούς του Cantor, ας ανατρέξουν σε θεωρία συνόλων για μια "αξιοπρεπή" μελέτη, αφού βέβαια αποδεχθούν τον ορισμό της ισοπληθικότητας του φίλου Georg.
Όσον αφορά τους αριθμομνήμονες, να ναι καλά το Guinness World Records.
Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ο Ταξιδευτής, δεν έχει να προσφέρει κάτι καινούριο στην Ελληνική και ξένη Βιβλιογραφία.Δεν βλέπω καν μια πρωτότυπη προσέγγιση στα θέματα που πραγματεύεται.
Γενικότερα, θα έλεγα πως όσα πραγματεύεται, έχουν ήδη διδαχθεί στο 2ο (3ο το πολύ) έτος του Μαθηματικού τμήματος και υπο αυτή την έννοια, χαρακτηρίζω ως χάσιμο χρόνου την ανάγνωση του "Τ" (θυμήθηκα πολιτικο-οικονομικο-αθλητικές εφημερίδες..) από πτυχιούχους Μαθηματικούς.
Αν κάτι έμαθαν από το εν λόγω εκλαίκευμα, τότε κάτι δεν πάει καλά με τους ίδιους ή/και την εκπαίδευση.. (ώχ..με έπιασε το "συνδικαλιστικό" μου, ας βάλω τελεία).
2) "Μαθηματική Λογοτεχνία".
Καλό θα ήταν να δοθεί ένας σαφής ορισμός ώστε να μην βαπτίζουμε "Μ.Λ." ό,τι κυκλοφορεί στην αγορά και διαβάζει ο καθένας.
Όσον αφορά τον "Τ" δεν βλέπω κάτι άλλο παρά ένα κράμα μαθηματικών, ιστορίας, φιλοσοφίας, βιολογίας.
Μέχρι στιγμής, όσα καλούνται "Μαθηματική Λογοτεχνία/Εκλαικευμένη Επιστήμη" εμπίπτουν στις παρακάτω κατηγορίες:
i) Μυθιστόρημα σε "μαθηματικό περιβάλλον" (βλέπε "Ο θείος Πέτρος και η εικασία του Goldbach", Α.Δοξιάδης)
ii) Κράμα Μαθηματικών, ιστορίας & φιλοσοφίας (βλέπε "Ο Ταξιδευτής των Μαθηματικών", C.C. Clawson)
iii) Μυθιστορηματική βιογραφία (βλέπε "Υπατία", Πέδρο Γκάλβεδ ή τον "Γάλλο Μαθηματικό" by Tom Petsinis)
iv) Εκλαικευμένη προσέγγισης Υπόθεσης/Εικασίας/Μαθηματικού προβλήματος (βλέπε "Υπόθεση Riemann" by John Derbyshire)
Προσωπικά, "εγκρίνω" μόνον την πρώτη κατηγορία, χωρίς βέβαια να βρίσκω λόγο ώστε να εμπίπτει στη Μαθηματικη Λογοτεχνία (εντάξει όμως, δεν θα κολλήσουμε στους τίτλους), όπως δεν καταννοώ τι σχέση έχουν τα μυθιστορήματα του Δοξιάδη και άλλα παρόμοια, με ό,τι ονομάζουμε εκλαικευμένη επιστήμη.
EΠΙΣΗΣ....
....βαρέθηκα να γράφω και υποθέτω εσείς να με διαβάζετε.
Cya Around!!...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Rempelos στις Παρ 30 Μάης 2008 - 1:23, 1 φορά
Rempelos- Σημείο
- Αριθμός μηνυμάτων : 26
Ημερομηνία εγγραφής : 21/05/2008
Τόπος : Πάτρα
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
Rempele, έχω τρελλαθεί από τη χαρά μου που είσαι πάλι εδώ. Και να σκεφτείς πως παρόλο που άρχισε η ΔΕΒΘ και πρέπει να πάω τρέχοντας, έχω κάνει ήδη καφεδάκι και σε...απολαμβάνω.
Λεπόν, κάντε καφεδάκι και διαβάστε προσεκτικά τις αποκαλυπτικές "αρλούμπες" μου.
1) Δεν κατάλαβα για ποιό λόγο το βιβλίο ανήκει σε αυτό που καλούμε "μαθηματική λογοτεχνία".
το βιβλίο δεν ανήκει σ' αυτό που λέμε "μαθηματική λογοτεχνία". Είναι μια εκλαϊκευμένη ιστορία των Μαθηματικών που κάνει αναφορές σε ανθρωπολογία, νευροφυσιολογία, ανατομία, μορφολογία εδάφους(άσχετο αλλά θα μπορούσε!)
Τα κεφάλαια περί αριθμήσεως 1,2,3,4,5 είναι "copy/paste" από το βιβλίο των Bunt,Lucas,Bedient "Oι ιστορικές ρίζες των στοιχειωδών Μαθηματικών" από εκδόσεις Dover.
Όσον αφορά τα "Προβλήματα στον παράδεισο" δεν διάβασα κάτι διαφορετικό από όσα αναφέρονται σε σχεδόν κάθε εισαγωγικό βιβλιαράκι Μαθηματικής Αναλύσως.
άρα εκτός από ότι κυκλοφορεί σε "μαθηματική λογοτεχνία" έχεις διαβάσει κι ότι κυκλοφορεί σε Εισαγωγή στη Μαθηματική Ανάλυση!!!
Στο θέμα της ικανότητας αρίθμησης, θα ήμουν υπεραισιόδοξος αν πίστευα πως ο αναγνώστης θα εντυπωσιαστεί διαβάζοντας ότι δεν έχει παρατηρηθεί κάτι τέτοιο στις φώκιες.(copy/paste από τεύχη του περιοδικού Nature)
σκέψου όμως πως έμαθες ότι τα δελφίνια μετρούν κι αν καταφέρεις να "μουσικοποιήσεις" τα καθαρά οπτικά ανθρώπινα Μαθηματικά τότε θα μπορέσεις πιθανόν να πάρεις όλα τα δελφίνια με το μέρος σου!
Ποτέ δεν ξέρεις ποιους συμμάχους θα χρειαστείς...
Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ο Ταξιδευτής, δεν έχει να προσφέρει κάτι καινούριο στην Ελληνική και ξένη Βιβλιογραφία.Δεν βλέπω καν μια πρωτότυπη προσέγγιση στα θέματα που πραγματεύεται.
κάτι καινούριο, για να το λες εσύ μάλλον όχι, κάτι εύληπτο για μας τους αδαείς μήπως?
Γενικότερα, θα έλεγα πως όσα πραγματεύεται, έχουν ήδη διδαχθεί στο 2ο (3ο το πολύ) έτος του Μαθηματικού τμήματος και υπο αυτή την έννοια, χαρακτηρίζω ως χάσιμο χρόνου την ανάγνωση του "Τ" (θυμήθηκα πολιτικο-οικονομικο-αθλητικές εφημερίδες..) από πτυχιούχους Μαθηματικούς.
Αν κάτι έμαθαν από το εν λόγω εκλαίκευμα, τότε κάτι δεν πάει καλά με τους ίδιους ή/και την εκπαίδευση.. (ώχ..με έπιασε το "συνδικαλιστικό" μου, ας βάλω τελεία).
εδώ νομίζω πως πρέπει να μιλήσω επιτέλους σοβαρά!
Πρώτον από όσα έχεις γράψει συμπεραίνω ότι είσαι στην Τριτοβάθμια και μάλιστα κλεισμένος στο "χρυσό κλουβί" σου που σου παρέχει μια μεταλλαγμένη εικόνα της εκπαιδευτικής πραγματικότητας.
Έλα μια βόλτα στη δευτεροβάθμια, όπου ζω και κινούμαι και μετά θα μιλήσουμε για εκπαίδευση!
Σαφώς και δεν πάει καλά σχεδόν τίποτε με την εκπαίδευση, αλλά μάλλον δεν το πήρες χαμπάρι επειδή είχες σκύψει το κεφάλι στα βιβλία...(καλά δεν κυριολεκτώ, αν και θα έπρεπε...)
Κι επειδή φαίνεσαι άνθρωπος που κόπτεσαι θα με ενδιέφεραν πολύ οι όποιος προτάσεις σου για το θέμα, αρκεί να είναι εφικτές και υλοποιήσιμες από...απλούς καθηγητές σαν κι εμένα τέλος πάντων. Πες μου εσύ έναν καλύτερο τρόπο να κάνω τα μαθητούδια μου να σκεφτούν, να συγκινηθούν, να κάνουν καμιά ψιλοερευνούλα αν δεν κάτσω μαζί τους να διαβάσω αυτό που καταχρησικά μάλλον αποκαλούμε "μαθηματική λογοτεχνία" για να το διακρίνουμε από την άλλη τη Λογοτεχνία, την καλή. Αλλά κι αν ακόμα έχεις να μου προτείνεις έναν τέτοιο μαγικό τρόπος, εγώ ως καθαρό προϊόν της ελληνικής εκπαιδευτικής πραγματικότης θα έχω τη δυνατότητα να τον υποστηρίξω? Εδώ νομίζω ότι παίζεις κυριολεκτικά με τον πόνο μου και ρίχνεις λάδι στην φωτιά! Τι μας μάθατε αγαπητοί κύριοι από το 1981 έως το 1986 στο Μαθηματικό τμήμα? ΤΙ?
Και τα σχολεία μας στελεχώνονται από ανθρώπους σαν και μένα δυστυχώς. Ευτυχώς άρχισε να μπαίνει νέο αίμα, όρα likan πχ και οι ελπίδες αναπτερώνονται, αλλά οι ρυθμοί είναι αργοί. Τι κάνουμε λοιπόν...Αδρανούμε? Εεεεε όχι. Εγώ είμαι από χωριό και θα το πω λαϊκά: "ό,τι μπορούμε κάνουμε"
2) "Μαθηματική Λογοτεχνία".
Καλό θα ήταν να δοθεί ένας σαφής ορισμός ώστε να μην βαπτίζουμε "Μ.Λ." ό,τι κυκλοφορεί στην αγορά και διαβάζει ο καθένας.
Όσον αφορά τον "Τ" δεν βλέπω κάτι άλλο παρά ένα κράμα μαθηματικών, ιστορίας, φιλοσοφίας, βιολογίας.
Μέχρι στιγμής, όσα καλούνται "Μαθηματική Λογοτεχνία/Εκλαικευμένη Επιστήμη" εμπίπτουν στις παρακάτω κατηγορίες:
i) Μυθιστόρημα σε "μαθηματικό περιβάλλον" (βλέπε "Ο θείος Πέτρος και η εικασία του Goldbach", Α.Δοξιάδης)
ii) Κράμα Μαθηματικών, ιστορίας & φιλοσοφίας (βλέπε "Ο Ταξιδευτής των Μαθηματικών", C.C. Clawson)
iii) Μυθιστορηματική βιογραφία (βλέπε "Υπατία", Πέδρο Γκάλβεδ ή τον "Γάλλο Μαθηματικό" by Tom Petsinis)
iv) Εκλαικευμένη προσέγγισης Υπόθεσης/Εικασίας/Μαθηματικού προβλήματος (βλέπε "Υπόθεση Riemann" by John Derbyshire)[quote="Rempelos"]
ο όρος "μαθηματική λογοτεχνία" είναι αδόκιμος! Γι αυτό άλλωστε το βάζουμε συνήθως και σε εισαγωγικά!
Η διάκριση που έκανες είναι αρκετά καλή, αλλά θα σου στείλω αν θέλεις το άρθρο κάποιου πιο ειδικού από σένα στο θέμα ... Όμως οφείλω να σου πω πως το "Μυθιστόρημα σε "μαθηματικό περιβάλλον"" όπως το λες μου άρεσε πολύ ηχητικά τουλάχιστον!
Προσωπικά, "εγκρίνω" μόνον την πρώτη κατηγορία, χωρίς βέβαια να βρίσκω λόγο ώστε να εμπίπτει στη Μαθηματικη Λογοτεχνία (εντάξει όμως, δεν θα κολλήσουμε στους τίτλους), όπως δεν καταννοώ τι σχέση έχουν τα μυθιστορήματα του Δοξιάδη και άλλα παρόμοια, με ό,τι ονομάζουμε εκλαικευμένη επιστήμη. [
ελπίζω να έχεις στο μεταξύ καταλάβει ότι δεν έχουν. ..
Ειδικά ο θείος Πέτρος είναι ένα μυθιστόρημα που θα μπορούσε να είναι απλά ένα "τραγικό" μυθιστόρημα στο οποίο ο θείος θα ήταν συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας ή ακόμη κι ένας...μάγειρας που για να κερδίσει την καρδιά της Ιζόλδης σκέφτηκε να κάνει ένα θεϊκό νέκταρ και δεν του βγήκε η συνταγή...Θα διέφερε σε τίποτε το στόρυ από το πλοτ του Δοξιάδη άραγε?
EΠΙΣΗΣ....
....βαρέθηκα να γράφω και υποθέτω εσείς να με διαβάζετε.
Cya Aroynd!!...
I' m not affraid at all and hope to see you soon![quote][quote]
Λεπόν, κάντε καφεδάκι και διαβάστε προσεκτικά τις αποκαλυπτικές "αρλούμπες" μου.
1) Δεν κατάλαβα για ποιό λόγο το βιβλίο ανήκει σε αυτό που καλούμε "μαθηματική λογοτεχνία".
το βιβλίο δεν ανήκει σ' αυτό που λέμε "μαθηματική λογοτεχνία". Είναι μια εκλαϊκευμένη ιστορία των Μαθηματικών που κάνει αναφορές σε ανθρωπολογία, νευροφυσιολογία, ανατομία, μορφολογία εδάφους(άσχετο αλλά θα μπορούσε!)
Τα κεφάλαια περί αριθμήσεως 1,2,3,4,5 είναι "copy/paste" από το βιβλίο των Bunt,Lucas,Bedient "Oι ιστορικές ρίζες των στοιχειωδών Μαθηματικών" από εκδόσεις Dover.
Όσον αφορά τα "Προβλήματα στον παράδεισο" δεν διάβασα κάτι διαφορετικό από όσα αναφέρονται σε σχεδόν κάθε εισαγωγικό βιβλιαράκι Μαθηματικής Αναλύσως.
άρα εκτός από ότι κυκλοφορεί σε "μαθηματική λογοτεχνία" έχεις διαβάσει κι ότι κυκλοφορεί σε Εισαγωγή στη Μαθηματική Ανάλυση!!!
Στο θέμα της ικανότητας αρίθμησης, θα ήμουν υπεραισιόδοξος αν πίστευα πως ο αναγνώστης θα εντυπωσιαστεί διαβάζοντας ότι δεν έχει παρατηρηθεί κάτι τέτοιο στις φώκιες.(copy/paste από τεύχη του περιοδικού Nature)
σκέψου όμως πως έμαθες ότι τα δελφίνια μετρούν κι αν καταφέρεις να "μουσικοποιήσεις" τα καθαρά οπτικά ανθρώπινα Μαθηματικά τότε θα μπορέσεις πιθανόν να πάρεις όλα τα δελφίνια με το μέρος σου!
Ποτέ δεν ξέρεις ποιους συμμάχους θα χρειαστείς...
Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ο Ταξιδευτής, δεν έχει να προσφέρει κάτι καινούριο στην Ελληνική και ξένη Βιβλιογραφία.Δεν βλέπω καν μια πρωτότυπη προσέγγιση στα θέματα που πραγματεύεται.
κάτι καινούριο, για να το λες εσύ μάλλον όχι, κάτι εύληπτο για μας τους αδαείς μήπως?
Γενικότερα, θα έλεγα πως όσα πραγματεύεται, έχουν ήδη διδαχθεί στο 2ο (3ο το πολύ) έτος του Μαθηματικού τμήματος και υπο αυτή την έννοια, χαρακτηρίζω ως χάσιμο χρόνου την ανάγνωση του "Τ" (θυμήθηκα πολιτικο-οικονομικο-αθλητικές εφημερίδες..) από πτυχιούχους Μαθηματικούς.
Αν κάτι έμαθαν από το εν λόγω εκλαίκευμα, τότε κάτι δεν πάει καλά με τους ίδιους ή/και την εκπαίδευση.. (ώχ..με έπιασε το "συνδικαλιστικό" μου, ας βάλω τελεία).
εδώ νομίζω πως πρέπει να μιλήσω επιτέλους σοβαρά!
Πρώτον από όσα έχεις γράψει συμπεραίνω ότι είσαι στην Τριτοβάθμια και μάλιστα κλεισμένος στο "χρυσό κλουβί" σου που σου παρέχει μια μεταλλαγμένη εικόνα της εκπαιδευτικής πραγματικότητας.
Έλα μια βόλτα στη δευτεροβάθμια, όπου ζω και κινούμαι και μετά θα μιλήσουμε για εκπαίδευση!
Σαφώς και δεν πάει καλά σχεδόν τίποτε με την εκπαίδευση, αλλά μάλλον δεν το πήρες χαμπάρι επειδή είχες σκύψει το κεφάλι στα βιβλία...(καλά δεν κυριολεκτώ, αν και θα έπρεπε...)
Κι επειδή φαίνεσαι άνθρωπος που κόπτεσαι θα με ενδιέφεραν πολύ οι όποιος προτάσεις σου για το θέμα, αρκεί να είναι εφικτές και υλοποιήσιμες από...απλούς καθηγητές σαν κι εμένα τέλος πάντων. Πες μου εσύ έναν καλύτερο τρόπο να κάνω τα μαθητούδια μου να σκεφτούν, να συγκινηθούν, να κάνουν καμιά ψιλοερευνούλα αν δεν κάτσω μαζί τους να διαβάσω αυτό που καταχρησικά μάλλον αποκαλούμε "μαθηματική λογοτεχνία" για να το διακρίνουμε από την άλλη τη Λογοτεχνία, την καλή. Αλλά κι αν ακόμα έχεις να μου προτείνεις έναν τέτοιο μαγικό τρόπος, εγώ ως καθαρό προϊόν της ελληνικής εκπαιδευτικής πραγματικότης θα έχω τη δυνατότητα να τον υποστηρίξω? Εδώ νομίζω ότι παίζεις κυριολεκτικά με τον πόνο μου και ρίχνεις λάδι στην φωτιά! Τι μας μάθατε αγαπητοί κύριοι από το 1981 έως το 1986 στο Μαθηματικό τμήμα? ΤΙ?
Και τα σχολεία μας στελεχώνονται από ανθρώπους σαν και μένα δυστυχώς. Ευτυχώς άρχισε να μπαίνει νέο αίμα, όρα likan πχ και οι ελπίδες αναπτερώνονται, αλλά οι ρυθμοί είναι αργοί. Τι κάνουμε λοιπόν...Αδρανούμε? Εεεεε όχι. Εγώ είμαι από χωριό και θα το πω λαϊκά: "ό,τι μπορούμε κάνουμε"
2) "Μαθηματική Λογοτεχνία".
Καλό θα ήταν να δοθεί ένας σαφής ορισμός ώστε να μην βαπτίζουμε "Μ.Λ." ό,τι κυκλοφορεί στην αγορά και διαβάζει ο καθένας.
Όσον αφορά τον "Τ" δεν βλέπω κάτι άλλο παρά ένα κράμα μαθηματικών, ιστορίας, φιλοσοφίας, βιολογίας.
Μέχρι στιγμής, όσα καλούνται "Μαθηματική Λογοτεχνία/Εκλαικευμένη Επιστήμη" εμπίπτουν στις παρακάτω κατηγορίες:
i) Μυθιστόρημα σε "μαθηματικό περιβάλλον" (βλέπε "Ο θείος Πέτρος και η εικασία του Goldbach", Α.Δοξιάδης)
ii) Κράμα Μαθηματικών, ιστορίας & φιλοσοφίας (βλέπε "Ο Ταξιδευτής των Μαθηματικών", C.C. Clawson)
iii) Μυθιστορηματική βιογραφία (βλέπε "Υπατία", Πέδρο Γκάλβεδ ή τον "Γάλλο Μαθηματικό" by Tom Petsinis)
iv) Εκλαικευμένη προσέγγισης Υπόθεσης/Εικασίας/Μαθηματικού προβλήματος (βλέπε "Υπόθεση Riemann" by John Derbyshire)[quote="Rempelos"]
ο όρος "μαθηματική λογοτεχνία" είναι αδόκιμος! Γι αυτό άλλωστε το βάζουμε συνήθως και σε εισαγωγικά!
Η διάκριση που έκανες είναι αρκετά καλή, αλλά θα σου στείλω αν θέλεις το άρθρο κάποιου πιο ειδικού από σένα στο θέμα ... Όμως οφείλω να σου πω πως το "Μυθιστόρημα σε "μαθηματικό περιβάλλον"" όπως το λες μου άρεσε πολύ ηχητικά τουλάχιστον!
Προσωπικά, "εγκρίνω" μόνον την πρώτη κατηγορία, χωρίς βέβαια να βρίσκω λόγο ώστε να εμπίπτει στη Μαθηματικη Λογοτεχνία (εντάξει όμως, δεν θα κολλήσουμε στους τίτλους), όπως δεν καταννοώ τι σχέση έχουν τα μυθιστορήματα του Δοξιάδη και άλλα παρόμοια, με ό,τι ονομάζουμε εκλαικευμένη επιστήμη. [
ελπίζω να έχεις στο μεταξύ καταλάβει ότι δεν έχουν. ..
Ειδικά ο θείος Πέτρος είναι ένα μυθιστόρημα που θα μπορούσε να είναι απλά ένα "τραγικό" μυθιστόρημα στο οποίο ο θείος θα ήταν συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας ή ακόμη κι ένας...μάγειρας που για να κερδίσει την καρδιά της Ιζόλδης σκέφτηκε να κάνει ένα θεϊκό νέκταρ και δεν του βγήκε η συνταγή...Θα διέφερε σε τίποτε το στόρυ από το πλοτ του Δοξιάδη άραγε?
EΠΙΣΗΣ....
....βαρέθηκα να γράφω και υποθέτω εσείς να με διαβάζετε.
Cya Aroynd!!...
I' m not affraid at all and hope to see you soon![quote][quote]
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
nina χαρά στο κουράγιο σου Να απαντάς σε κάποιον τύπο που το παίζει "ημίθεος" αφού ξέρει τόσα πολλά μαθηματικά και έχει διαβάσει τόσα βιβλία (μάλιστα κάποια από αυτά είναι τόσο άχρηστα γιατί απλώς αντιγράφουν κάποια άλλα. Αναρωτιέμαι γιατί τα διαβάζει ) Δεν θα του απαντήσω ξανά, δεν έχει νόημα. Θα τον αφήσω να μονολογεί, αφού αυτό τουλάχιστον φαίνεται να ξέρει να το κάνει καλά.
Θα παρακαλούσα μόνο αν θέλετε να συνεχίσετε αυτές τις αντιπαραθέσεις να το κάνετε στο "Διάφορα" για να μην αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του forum.
Θα παρακαλούσα μόνο αν θέλετε να συνεχίσετε αυτές τις αντιπαραθέσεις να το κάνετε στο "Διάφορα" για να μην αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του forum.
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
γεια σου likan!
καταλαβαίνω την απορία σου για το ανεξάντλητο της υπομονής μου....χαχαχαχαχ
Άκου όμως, όσο μεγαλώνει κανείς νομίζω πως μεγαλώνει και η υπομονή του μαζί! Ή τουλάχιστον καλό θα ήταν να συνέβαινε κάπως έτσι!
Αν σκεφτείς λοιπόν την...ηλικία μου σε συνδυασμό με την ιδιότητα της θείας, τότε δεν μπορώ παρά να επικαλεστώ όλα μου τα αποθέματα και να απαντώ σε οποιονδήποτε γράφει στο φόρουμ, αν καταλαβαίνω τι λέει βέβαια κι αν υποστηρίζει την άποψη του με επιχειρήματα...
Αλλά όλα αυτά νομίζω πως θέλουν πολλή συζήτηση...
όμως αν μπορείτε να μας μεταφέρετε στα "διάφορα" θα ήταν πραγματικά καλύτερα για να μην ανακόπτεται η ροή...
καταλαβαίνω την απορία σου για το ανεξάντλητο της υπομονής μου....χαχαχαχαχ
Άκου όμως, όσο μεγαλώνει κανείς νομίζω πως μεγαλώνει και η υπομονή του μαζί! Ή τουλάχιστον καλό θα ήταν να συνέβαινε κάπως έτσι!
Αν σκεφτείς λοιπόν την...ηλικία μου σε συνδυασμό με την ιδιότητα της θείας, τότε δεν μπορώ παρά να επικαλεστώ όλα μου τα αποθέματα και να απαντώ σε οποιονδήποτε γράφει στο φόρουμ, αν καταλαβαίνω τι λέει βέβαια κι αν υποστηρίζει την άποψη του με επιχειρήματα...
Αλλά όλα αυτά νομίζω πως θέλουν πολλή συζήτηση...
όμως αν μπορείτε να μας μεταφέρετε στα "διάφορα" θα ήταν πραγματικά καλύτερα για να μην ανακόπτεται η ροή...
Ειρήνη (Μερκούρη) Υμίν.
@ nina:
Στα παραπάνω συμφωνούμε απόλυτα.
@ likan:
Ανοησίες..
Μη βιάζεστε να κρίνετε κάποιον από μερικές ανώνυμες κουβέντες του διαδικτύου.
Μα για να θεωρήσεις ότι "απλώς αντιγράφουν άλλα", πρέπει πρώτα να τα διαβάσεις και μάλιστα αρκετά προσεκτικά.
Υ.Γ. Η nina μου είναι αρκετά συμπαθής, σε αντίθεση με τη likan που απαίτησε σε προσωπικό μήνυμα ότι..
ο όρος "μαθηματική λογοτεχνία" είναι αδόκιμος! Γι αυτό άλλωστε το βάζουμε συνήθως και σε εισαγωγικά!
Ειδικά ο θείος Πέτρος είναι ένα μυθιστόρημα που θα μπορούσε να είναι απλά ένα "τραγικό" μυθιστόρημα στο οποίο ο θείος θα ήταν συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας ή ακόμη κι ένας...μάγειρας που για να κερδίσει την καρδιά της Ιζόλδης σκέφτηκε να κάνει ένα θεϊκό νέκταρ και δεν του βγήκε η συνταγή...Θα διέφερε σε τίποτε το στόρυ από το πλοτ του Δοξιάδη άραγε?
Στα παραπάνω συμφωνούμε απόλυτα.
@ likan:
nina χαρά στο κουράγιο σου..Να απαντάς σε κάποιον τύπο που το παίζει "ημίθεος"
Ανοησίες..
Μη βιάζεστε να κρίνετε κάποιον από μερικές ανώνυμες κουβέντες του διαδικτύου.
αφού ξέρει τόσα πολλά μαθηματικά και έχει διαβάσει τόσα βιβλία (μάλιστα κάποια από αυτά είναι τόσο άχρηστα γιατί απλώς αντιγράφουν κάποια άλλα. Αναρωτιέμαι γιατί τα διαβάζει..
Μα για να θεωρήσεις ότι "απλώς αντιγράφουν άλλα", πρέπει πρώτα να τα διαβάσεις και μάλιστα αρκετά προσεκτικά.
Υ.Γ. Η nina μου είναι αρκετά συμπαθής, σε αντίθεση με τη likan που απαίτησε σε προσωπικό μήνυμα ότι..
Ήρθε η ώρα να ΜΗΝ ξαναγράψεις.
Rempelos- Σημείο
- Αριθμός μηνυμάτων : 26
Ημερομηνία εγγραφής : 21/05/2008
Τόπος : Πάτρα
ΑΡΚΕΤΑΑΑΑΑ
έχουμε ξεφύγει τελείως!!!
έχουν δίκαιο όσοι άρχισαν να διαμαρτύρονται είτε στο φόρουμ είτε και σε προσωπικά μηνύματα!
Η όλη προσπάθεια ξεκίνησε από την επιθυμία τριών τεσσάρων ανθρώπων να δημιουργήσουν μια on line λέσχη.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως όλοι πρέπει να βρίσκουμε εξαίρετο το βιβλίο που διαβάζουμε ή πως δεν έχουμε δικαίωμα να εκφράσουμε την όποια διαφορετική μας άποψη, ακόμη κι όταν όλοι οι υπόλοιποι συμφωνούν για το αντίθετο!
Θα πρέπει όμως να κινούμαστε σε ευπρεπή όρια και να τηρούμε τους κανόνες λειτουργίας του φόρουμ, όπως τους έγραψε η tsimuha kamikazi.
Όσο για κάποιες προσωπικές συμπάθειες/αντιπάθειες δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο πρέπει να εκφράζονται και τι νόημα έχουν! Η προσπάθεια άρχισε ομαδικά και θα μείνει έτσι. Οι υπο-ομάδες δεν έχουν θέση στο φόρουμ και προτροπές όπως το "ειρήνη υμίν" δεν έχουν νόημα αφού η "ειρήνη ημίν" είναι βασική αρχή.
Όμως έχουμε ξεφύγει τελείως και προσωπικά βλέπω δυο πιθανές εκδοχές για να επανέλθουμε στον αρχικό μας σκοπό.
Ή συνεχίζουμε και μιλάμε για το βιβλίο αυτό καθαυτό χωρίς προσωπικές επιθέσεις/κρίσεις/επικρίσεις ή αποφασίζουμε να διαγράψουμε κάθε μέλος που η ομάδα θεωρεί ότι η στάση του παρακωλύει την εύρρυθμη λειτουργία της λέσχης.
Δεν μπορεί ένα μεμονωμένο μέλος να είναι "ισχυρότερο" από μια ομάδα, τουλάχιστον όχι στην επιπεδοχώρα...
Από την άλλη όμως
…μια κοινωνία που θέλει να προχωρήσει αποκλειστικά με νόμους και κανόνες δε θα μπορέσει να λύσει τα προβλήματα που θέτει η ζωή.
Το ίδιο ισχύει και για τα μεμονωμένα της μέλη...
που πα να πει ότι .............................................................................................................................................
παρακαλώ να συμπληρώσετε την τελευταία πρόταση, εκφράζοντας τη θέση σας και δηλώνοντας τι θεωρείτε ότι θα βελτιώσει τη λειτουργία της λέσχης.
έχουν δίκαιο όσοι άρχισαν να διαμαρτύρονται είτε στο φόρουμ είτε και σε προσωπικά μηνύματα!
Η όλη προσπάθεια ξεκίνησε από την επιθυμία τριών τεσσάρων ανθρώπων να δημιουργήσουν μια on line λέσχη.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως όλοι πρέπει να βρίσκουμε εξαίρετο το βιβλίο που διαβάζουμε ή πως δεν έχουμε δικαίωμα να εκφράσουμε την όποια διαφορετική μας άποψη, ακόμη κι όταν όλοι οι υπόλοιποι συμφωνούν για το αντίθετο!
Θα πρέπει όμως να κινούμαστε σε ευπρεπή όρια και να τηρούμε τους κανόνες λειτουργίας του φόρουμ, όπως τους έγραψε η tsimuha kamikazi.
Όσο για κάποιες προσωπικές συμπάθειες/αντιπάθειες δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο πρέπει να εκφράζονται και τι νόημα έχουν! Η προσπάθεια άρχισε ομαδικά και θα μείνει έτσι. Οι υπο-ομάδες δεν έχουν θέση στο φόρουμ και προτροπές όπως το "ειρήνη υμίν" δεν έχουν νόημα αφού η "ειρήνη ημίν" είναι βασική αρχή.
Όμως έχουμε ξεφύγει τελείως και προσωπικά βλέπω δυο πιθανές εκδοχές για να επανέλθουμε στον αρχικό μας σκοπό.
Ή συνεχίζουμε και μιλάμε για το βιβλίο αυτό καθαυτό χωρίς προσωπικές επιθέσεις/κρίσεις/επικρίσεις ή αποφασίζουμε να διαγράψουμε κάθε μέλος που η ομάδα θεωρεί ότι η στάση του παρακωλύει την εύρρυθμη λειτουργία της λέσχης.
Δεν μπορεί ένα μεμονωμένο μέλος να είναι "ισχυρότερο" από μια ομάδα, τουλάχιστον όχι στην επιπεδοχώρα...
Από την άλλη όμως
…μια κοινωνία που θέλει να προχωρήσει αποκλειστικά με νόμους και κανόνες δε θα μπορέσει να λύσει τα προβλήματα που θέτει η ζωή.
Το ίδιο ισχύει και για τα μεμονωμένα της μέλη...
που πα να πει ότι .............................................................................................................................................
παρακαλώ να συμπληρώσετε την τελευταία πρόταση, εκφράζοντας τη θέση σας και δηλώνοντας τι θεωρείτε ότι θα βελτιώσει τη λειτουργία της λέσχης.
Missing
Γειά σας! εχω λείψει μέρες και βλέπω πολύ ωραίες αλλαγές και στο περιβάλλον του φόρουμ και στο μέγεθος της παρέας! Λυπάμαι που δεν μπορώ προς το παρόν να συμμετέχω αλλά (θεωρητικά ) έχει πέσει διάβασμα... οπότε όταν μπορώ θα περνάω να σας λέω ένα γεια , μα θα συμμετέχω λογικά από το επόμενο βιβλίο... Ελπίζω να είστε όλοι καλά!! Χαιρετώ!!
P.S: Αύριο γράφω γεωμετρία....
P.S: Αύριο γράφω γεωμετρία....
neBel- Νέος Πολίτης Επιπεδοχώρας
- Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 29/04/2008
Ηλικία : 33
Τόπος : Κομοτηνή
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
Hahahah Rempelos το αβατάρ σου ειναι καταπληκτικό
neBel- Νέος Πολίτης Επιπεδοχώρας
- Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 29/04/2008
Ηλικία : 33
Τόπος : Κομοτηνή
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
neBel έγραψε:Hahahah Rempelos το αβατάρ σου ειναι καταπληκτικό
Kαι όχι μόνο.
Rempelos- Σημείο
- Αριθμός μηνυμάτων : 26
Ημερομηνία εγγραφής : 21/05/2008
Τόπος : Πάτρα
το μέσο τμήματος
Σήμερα ήμουν επιτηρητής στη θεωρητική κατεύθυνση . Στο άγνωστο είχε ένα κείμενο από τον Αριστοτέλη Ηθικά κτλ . Ο ορισμός του μέσου είναι ακριβώς ίδιος με τον ορισμό που δίνουμε για το μέσο ευθυγράμμου τμήματος . Καλό είναι όσοι θέλουμε να γίνουμε σημεία στη επιπεδοχώρα να γινόμαστε αυτά τα σημεία , που απέχουν το ίδιο από τα άκρα.
sosta- Σημείο
- Αριθμός μηνυμάτων : 13
Ημερομηνία εγγραφής : 08/05/2008
Ηλικία : 59
Τόπος : Κομοτηνή
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
Καταρχήν neBel μου καλή σου επιτυχία !
Rempelos πόσο αλαζόνας μπορεί να είσαι ?
Έχει γίνει ειδικό θέμα μόνο για σένα Rempele, βρίσκεται στην κατηγορία "Διάφορα" , με όνομα "αντιπαραθέσεις".
Όποτε θέλεις να κάνεις επίδειξη γνώσεων ή να μας υποδεικνύεις με πόσο άχρηστα πράγματα ασχολούμαστε, επειδή αδυνατούμε να ασχολούμαστε με τα μαθηματικά αυτά καθ'αυτά, λόγω κατώτερου νοητικού επιπέδου από το δικό σου, όποτε θέλεις να μαλώνεις με τον κόσμο, μπορείς να το κάνεις ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ.
Από την άλλη, αν έχεις διάθεση να σχολιάσεις το βιβλίο και να κάνεις ΔΙΑΛΟΓΟ εποικοδομητικό και χωρίς διάθεση ανταγωνισμού, μπορείς να το κάνεις στα υπόλοιπα θέματα του forum.
Αν δε συμμορφωθείς και συνεχιστεί η κατάσταση αυτή, θα αναγκαστούμε να σου αφαιρέσουμε τα δικαιώματα από τα θέματα σχολιασμού του βιβλίου.
Έχεις αποσπάσει την προσοχή όλων, έχεις καταφέρει να στρέψεις όλα τα φώτα πάνω σου, έχεις εκτροχιάσει ΟΛΕΣ τις συζητήσεις, και προσπαθείς να μας αποπροσανατολίσεις από τη συζήτηση του βιβλίου.
Ο σκοπός μας είναι άλλος εδώ μέσα και έχω την εντύπωση πως το έχουμε ξεχάσει όλοι μας...
Rempelos έγραψε:Kαι όχι μόνο.neBel έγραψε:Hahahah Rempelos το αβατάρ σου ειναι καταπληκτικό Very Happy
Rempelos πόσο αλαζόνας μπορεί να είσαι ?
Έχει γίνει ειδικό θέμα μόνο για σένα Rempele, βρίσκεται στην κατηγορία "Διάφορα" , με όνομα "αντιπαραθέσεις".
Όποτε θέλεις να κάνεις επίδειξη γνώσεων ή να μας υποδεικνύεις με πόσο άχρηστα πράγματα ασχολούμαστε, επειδή αδυνατούμε να ασχολούμαστε με τα μαθηματικά αυτά καθ'αυτά, λόγω κατώτερου νοητικού επιπέδου από το δικό σου, όποτε θέλεις να μαλώνεις με τον κόσμο, μπορείς να το κάνεις ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ.
Από την άλλη, αν έχεις διάθεση να σχολιάσεις το βιβλίο και να κάνεις ΔΙΑΛΟΓΟ εποικοδομητικό και χωρίς διάθεση ανταγωνισμού, μπορείς να το κάνεις στα υπόλοιπα θέματα του forum.
Αν δε συμμορφωθείς και συνεχιστεί η κατάσταση αυτή, θα αναγκαστούμε να σου αφαιρέσουμε τα δικαιώματα από τα θέματα σχολιασμού του βιβλίου.
Έχεις αποσπάσει την προσοχή όλων, έχεις καταφέρει να στρέψεις όλα τα φώτα πάνω σου, έχεις εκτροχιάσει ΟΛΕΣ τις συζητήσεις, και προσπαθείς να μας αποπροσανατολίσεις από τη συζήτηση του βιβλίου.
Ο σκοπός μας είναι άλλος εδώ μέσα και έχω την εντύπωση πως το έχουμε ξεχάσει όλοι μας...
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
sosta έγραψε:Σήμερα ήμουν επιτηρητής στη θεωρητική κατεύθυνση . Στο άγνωστο είχε ένα κείμενο από τον Αριστοτέλη Ηθικά κτλ . Ο ορισμός του μέσου είναι ακριβώς ίδιος με τον ορισμό που δίνουμε για το μέσο ευθυγράμμου τμήματος . Καλό είναι όσοι θέλουμε να γίνουμε σημεία στη επιπεδοχώρα να γινόμαστε αυτά τα σημεία , που απέχουν το ίδιο από τα άκρα.
sosta ως συνήθως σωστά μιλάς!
...πολύ ωραία θα ήταν αν μπορούσαμε όλους τους κανόνες λειτουργίας της Επιπεδοχώρας να τους διατυπώναμε βάσει γεωμετρικών ορισμών! Κάτι σαν ...Ethica,ordine geometrico demonstrata, που γράφτηκε από τον Σπινόζα και συντάχτηκε βασισμένη στο πρότυπο της Ευκλείδειας...(όταν πάρω...σύνταξη θα το μελετήσω αυτό το έργο...)
Που ξέρετε!? Μπορεί να έχουμε εξωκοίλει λίγο από τον Ταξιδευτή, αλλά οι μεγάλες "αντιπαραθέσεις" είναι πάντα μια πρόκληση και μια πηγή έμπνευσης. Είμαι απέραντα αισιόδοξη???
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
Καλό είναι όσοι θέλουμε να γίνουμε σημεία στη επιπεδοχώρα να γινόμαστε αυτά τα σημεία , που απέχουν το ίδιο από τα άκρα.
Αντε να ορίσεις τώρα τα "άκρα"..
[offtopic]O καρατζαφέρης το παίζει κεντρώος.[/offtopic]
Y.Γ. Ο λόγος μου έχει μεστότητα..
Rempelos- Σημείο
- Αριθμός μηνυμάτων : 26
Ημερομηνία εγγραφής : 21/05/2008
Τόπος : Πάτρα
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
είναι πολύ λογικό να ζητάς τον ορισμό των άκρων, καθώς είσαι ένα αδιάστατο σημείο ακόμη και "τα άκρα" είναι μια έννοια που δε μπορείς να διανοηθείς...
Θα προσπαθήσω να βοηθήσω να αποκτήσεις μια κάποια εικόνα...
Φαντάσου πως εκτός από σένα υπάρχει κι ένα άλλο κάτι σαν και σένα κι ύστερα αυτό το άλλο κάτι απομάκρυνέ το ή απομακρύνσου εσύ, αλλά με προσοχή... Εννοώ πρόσεξε μην ερωτευτείς το alter ego σου και τραγουδάς πάλι το "πόσο μετάνιωσα που σ' άφησα να φύγεις μια βραδιά..." (αυτό δεν μας είπες ότι τραγουδάς?)
Φτάσουμε τώρα στο τρίτο βήμα. Δημιούργησε άπειρα σημεία κατ' εικόναν και καθ' ομοίωσιν και βάλτα όλα στη σειρά ανάμεσα σε σένα και σε ...σένα. Έτοιμος? Τέλεια! Ξεκίνα λοιπόν να ψάχνεις ποιο από τα άπειρα αυτά σημεία έχει την ιδιότητα να ισαπέχει από σένα κι από... σένα ταυτόχρονα! (η χρήση κανόνα και διαβήτη απαγορεύεται, το πείραμα είναι καθαρά νοητικό) Αν καταφέρεις να βρεις ένα τέτοιο σημείο ονόμασε το μέσο κι αμέσως μετά ονόμασε εσένα άκρο. Τελικά δεν είναι και τόσο δύσκολο όσο φαίνεται, φτάνει να καταφέρεις να αποκτήσεις κι άλλες διαστάσεις κάτι που θα γίνει καθώς...μεγαλώνεις
Θα προσπαθήσω να βοηθήσω να αποκτήσεις μια κάποια εικόνα...
Φαντάσου πως εκτός από σένα υπάρχει κι ένα άλλο κάτι σαν και σένα κι ύστερα αυτό το άλλο κάτι απομάκρυνέ το ή απομακρύνσου εσύ, αλλά με προσοχή... Εννοώ πρόσεξε μην ερωτευτείς το alter ego σου και τραγουδάς πάλι το "πόσο μετάνιωσα που σ' άφησα να φύγεις μια βραδιά..." (αυτό δεν μας είπες ότι τραγουδάς?)
Φτάσουμε τώρα στο τρίτο βήμα. Δημιούργησε άπειρα σημεία κατ' εικόναν και καθ' ομοίωσιν και βάλτα όλα στη σειρά ανάμεσα σε σένα και σε ...σένα. Έτοιμος? Τέλεια! Ξεκίνα λοιπόν να ψάχνεις ποιο από τα άπειρα αυτά σημεία έχει την ιδιότητα να ισαπέχει από σένα κι από... σένα ταυτόχρονα! (η χρήση κανόνα και διαβήτη απαγορεύεται, το πείραμα είναι καθαρά νοητικό) Αν καταφέρεις να βρεις ένα τέτοιο σημείο ονόμασε το μέσο κι αμέσως μετά ονόμασε εσένα άκρο. Τελικά δεν είναι και τόσο δύσκολο όσο φαίνεται, φτάνει να καταφέρεις να αποκτήσεις κι άλλες διαστάσεις κάτι που θα γίνει καθώς...μεγαλώνεις
Οι εξετασεις τελειωσανε
Γεια σας.Ειχα πολλες μερες να επισκεφτω την σελιδα σας.Απο χθες αρχισα να διαβαζω το βιβλιο.Τις επομενες μερες θα συμμετεχω στην συζητηση και αν χρειαζομαι και καποια εξηγηση που σιγουρα θα την χρειαζομαι θα την εχω.ΛΟΙΠΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΚΑΛΟ ΜΑς ΔΙΑΒΑΣΜΑ.
xalazia- Σημείο
- Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 08/05/2008
Τόπος : Θεσσαλονικη
Απ: Οι ταξιδευτές αναχωρούν...
xalazia έγραψε:Γεια σας.Ειχα πολλες μερες να επισκεφτω την σελιδα σας.Απο χθες αρχισα να διαβαζω το βιβλιο.Τις επομενες μερες θα συμμετεχω στην συζητηση και αν χρειαζομαι και καποια εξηγηση που σιγουρα θα την χρειαζομαι θα την εχω.ΛΟΙΠΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΚΑΛΟ ΜΑς ΔΙΑΒΑΣΜΑ.
οι εξετάσεις τελειώσανε κι αρχίζουν τα μπάνια κλπκλπ και φοβάμαι πως θα "αρμενίζουμε" -ελπίζω σε ίσιους γιαλούς και όχι στραβά- ο καθένας μακριά από τις ιντερνιτικές του συνήθειες...
Θα πρότεινα να ανοίξουμε ένα θέμα στα ΔΙΑΦΟΡΑ, ίσως, όπου θα δίνει όποιος θέλει το στίγμα του στη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, σχετικά ή άσχετα με το βιβλίο, για να μην κάνουμε newtopic όπου να' ναι και χανόμαστε, επειδή απλά και μόνο θέλουμε να απευθύνουμε έναν χαιρετισμό στους ηλεκτρονικούς φίλους μας.
Αν και δεν έχω κατά νου να εγκαταλείψω επί μακρού την Επιπεδοχώρα, εύχομαι καλό καλοκαίρι σε όποιον ήδη την...έκανε γι' αλλού.
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Flatland / Επιπεδοχώρα :: Αναγνωσεις :: Βιβλία που διαβάσαμε :: Ο ταξιδευτής των Μαθηματικών :: Γενικά
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης